آدرس کلاس های سمبکالاه در ایران
سمبکالاه

ساوه:

پارک ولیعصر محوطه آسفالت. زمان روزهای زوج ساعت 19:30 الی 21

تهران:

(کلاس مرکزی) شهر ری  میدان فرمانداری خیابان تبلیغات اسلامی داخل محوطه کانون
 
کلاس آذری: خیابان قزوین دوراهی قپان مسجد منیریه
 
کلاس لویزان: پاسداران مسجد کنی
 
کلاس دولت آباد: خیابان دولت آباد پارک ماهور

مشهد: 

فلکه پارک پارک ملت

بلوار فرودگاه کمپ زائر

 ملایر:

ملایر،ابتدای 32متری شهید مطهری ٬کانون جوانان بسیج سالن شهید تاجوک شبهای فرد ساعت 19.30

یزد:

شعبه 1:يزد-بلوار امام جعفر صادق(ع)-مقابل سالن شهيد صدوقي-نبش کوچه ي ايمان-باشگاه سردار-روزهاي فرد-ساعت 30/21 الي 23

شعبه 2:ميبد-پشت ورزشگاه شهيد چمران-دوشنبه-چهار شنبه-جمعه ساعت 21 الي 22:30آدرس کلاس اردکان متعاقبا اعلام مي شود... 

همدان:

ملایر- بلوار 32 متري کانون بسيج

فلکه ترمینال به سمت پمپ بنزین پایین سمت چپ کانون طه 

روستای تقی آباد سالن ورزشی روستا.
 

قم:

بلوار امین ورزشگاه حیدریان روزهای زوج ساعت 19:30 الی 21

شاهرود:


آدرس:خیابان تیر انداز-جنب استادیوم شهید اکبری -سالن کوثر -روزهای زوج-ساعت18

سمنان

 

خيابان ارگ سالن حلال احمر روزهاي زوج 

اردبيل:

اردبيل ميدان وحدت به طرف ميراشرف (300متر پايين تر از ميدان وحدت )سمت راست مجتمع ورزشي فرهنگي

بوشهر:

شهرستان گناوه بسیج مرکزی روزهای زوج

اصفهان:

شهرستان نجف آباد: پارک لاله جنب شهر شادی روزهای زوج.

قوچان: میدان کشتی -داخل محوطه پارک جنگلی- جنب پمپ گاز-زمان کلاس روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ و جمعه ها ساعت ۱۰ صبح و شهرستانهای خراسان مثل نیشابور، گناباد، فاروج، تربت حیدریه. 
 



نظرات شما عزیزان:

سمبکالاه
ساعت13:43---30 اسفند 1391
سلام
ممنون که میخواهید نصیحت کنید.ولی از کسی که13سال شده ورزش سمبکالاه رو انجام میده بعیده همچین حرفهایی بزنه
شاید نشناسمتون ولی میدونم همه سمبکالاکارا در هر نقطه ای که باشن دلسوزانه عمل میکنند.
انشاءا... همه مردم جهان به یاد امام زمان<عج>باشند


رضا
ساعت22:19---14 آبان 1391
سلام
اگه تونستید حتماً به ما هم سری بزنید
من از بچه های گناباد هستم
خیلی وقت پیش وبلاگ sambkalah.blogsky رو زدم که مطالب زیادی داشت ولی بنا به دلایلی بستمش
الآن چتد وقته میخوام وبلاگم رو راه بندازم ولی مشکلات اینقدر زیاد شدن که ..... الآن هم یربازم و فرصت ندارم
دارم تلاش میکتم ولی کلاً همینقدر بهتون بگم که بیشتر تصاویر و مطالب و طرحهای اینترنت (که خودتون هم استفاده کردید) کار منه
7 کلیپ هم ساختم که احتمالاً باید دیده باشید
نه از سر غرور یا خودنمایی گفتم، از این جهت گفتم که بیشتر با بنده آشنا بشید و در آینده نزدیک با همدیگه بیشتر در ارتباط باشیم
وبلاگهای دیگه هم هساند که میخوام بعد از راه اندازی وبلاگ خودم، وبلاگها رو مرتبط و متحد کنم تا انشاء الله نتیجه بهتر بشه
اصل هدفه که شناساندن سمبکالاه به جوانان و..... (که خودتون بیشتر میدونید) است
برم که کلی کار دارم
منتظرتون هستم
موفق باشید
در پناه حق


مستوم
ساعت18:08---10 تير 1391
این نصیحت های دلسوزانه سمبکالاه کار قدیمی که 13 سال زیر نظر خود سعید کارکرده و حتی در شرکت...بوو..ووق...نیز کارگر ایشان بوده را جدی بگیرید.حتی یه برحه ای از زمان با هم دوران خاصی داشتیم.اسممو نمی گم چون شاید بشناسیدم:
سعی کنید غرق در سمبکالاه نشید..میدونم شدید ولی کافیه یه لحظه به خودتون بیاید.. کمی ازتعصبات بی جا کوتاه بیاید تا از زندگی زیاد عقب نمونید..امیدوارم وقتی این جملات رو درک کنید که خیلی دیر نشده باشه.
مطمئن باشید به حرف من می رسید..موید باشید


omid
ساعت0:11---19 ارديبهشت 1391
سلام وب خیلی عالی ای داری خیلی ازش خوشم اومد چون خودم خیلی به کامپیوتر علاقه دارم.

امید وارم وب سایتت روز به روز پیشرفته تر بشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,ساعت 23:4 توسط بچه های ساوه| |


هندزفری بلوتوث - آژانس مسافرتی - گویا آی تی - تک تمپ - گرافیک - وبلاگ